SUPERVIZIJSKI INTENZIVI

SUPERVIZIJSKI INTENZIVI

 

Supervizijski intenziv namijenjen je svima koji su završili četverogodišnji program škole Centra za integrativni razvoj, a za svoju profesiju odabrali su terapijski rad. On je namijenjen diplomiranim CIR praktičarima koji nedvosmisleno vide sebe sada, a i budućnosti kao CIR integrativne terapeute, te imaju jasnu namjeru da izgrade, prošire ili upotpune svoju profesionalnu praksu. Iz istog razloga ovaj intenziv otvoren je i studente CIRa koji se trenutno nalaze na 3. i 4. godini školovanja.

 

Supervizijski intenzivi neizostavan su uvjet za kontinuirano razvijanje unutar vlastite terapeutske prakse i stoga je pohađanje barem jednog supervizijskog intenziva godišnje uz redovnu individualnu superviziju uvjet za preporuku Centra za integrativni razvoj za terapeuta s obnovljenom licencom za rad.

 

Za razliku od individualne supervizije u kojoj se terapeut sa svojim supervizorom bavi specifičnim pitanjima iz prakse u radu s klijentima, supervizijski intenzivi fokusirani su na širi metodološki i teorijski aspekt te razvijanje vlastitog terapijskog stila svakog terapeuta. Oni su također prostor daljnjeg profesionalnog sazrijevanja, istraživanja i uvježbavanja postojećih i novih metoda rada.

 

Unutar metodologije rada intenziv se izvodi kroz metode tjelesno-orijentirane terapije to jest individualni i grupni procesni rad. Uz teorijski aspekt, intenziv se temelji na iskustvenom radu terapeuta polaznika.

 

Supervizijski intenzivi odvijaju se dva puta godišnje i to u trajanju od 3 dana (petak-nedjelja).

Trodnevni supervizijski intenzivi priznaju se kao 2 termina individualne supervizije.

 

Teme:

  • stvaranja prakse i povećavanje broja klijenata
  • stajanja u vlastiti autoritet – osjećaj samopouzdanja u osobnoj prezentaciji
  • metodologija terapijskog procesa
  • rad s regresijom naspram rada s izgradnjom odraslog ega
  • rad s rolerom, batakom, spužvama…
  • rad sa specifičnim terapijskim temama (depresija, napadaji panike, anksioznost, frustracija, strah, bijes i ljutnja, sram, hipohondrija, ovisnosti…)
  • metodologija rada s određenim karakternim strukturama
  • metodologija rada s traumom
  • metodologija rada s fobijama
  • razlika između ekspresivnog emocionalnog pražnjenja i povećanja kapaciteta za toleranciju negativnih osjećaja
  • rad s negativnom namjerom i centriranje u pozitivnoj namjeri
  • rad na dovršenju funkcija ega i otvaranju ego obrana (proboj bloka naspram otapanja bloka)
  • rad sa specifičnostima borderline problematike
  • rad sa specifičnostima narcisoidne problematike
  • rad sa specifičnostima simbiotske problematike
  • metodologija integracije terapijskog procesa
  • vođenje evidencije o terapijskom procesu
  • dijagnoza klijentove tjelesno-energetske psihodinamike
  • čitanje tijela i energetskog protoka
  • izgradnja interpersonalnog mosta – stvaranje sigurnog vezivanja
  • rad s različitim vrstama vezivanja i drugo.

 

Uz navedene teme, fokus supervizijskih intenziva kreira se prema potrebama polaznika.