ŠKOLA – TERAPIJSKI RAD

1. O školi:

Škola za integrativni osobni razvoj i terapijski rad jest četverogodišnji program edukacije iz područja integrativne tjelesno orijentirane terapije i duhovnosti.

Kroz četverogodišnji program polaznici škole susreću se s cjelovitim pregledom suvremenih integrativnih tjelesno orijentiranih psihoterapijskih pravaca iz teorijske i praktične, to jest iskustvene perspektive.

Uz osobni razvoj na kojemu je naglasak u prve dvije godine školovanja, u 3. i 4. godini fokus se stavlja na terapijski rad. U tom smislu vlastiti osobni razvoj postaje temelj za kvalitetan terapijski rad ili integraciju terapijskih metoda u druge profesije.

Program za osobni razvoj te program za terapijski rad objedinjeni su u četverogodišnjem školovanju, a polaznici unutar obveznog programa sami biraju stavljanje fokusa na neki od njih ili oba.

Istovremeno, polaznici škole za dobivanje diplome obvezni su izvršiti obveze vezane za terapijski rad određene programom bez obzira namjeravaju li se njime baviti.

Više o školi i obvezama možete pronaći ovdje.

 

 

2. Pregled tema programa za terapijski rad:

  • odnos terapeut-klijent
  • metodologija rada s karakternim obranama
  • čitanje tijela – tjelesno – energetsko psihodinamička dijagnostika
  • tehnike rada sa segmentima tjelesnog-mišićno-energetskog oklopa
  • regresivni rad s tijelom
  • tehnike rada na roleru za otvaranje stražnjih segmenata oklopa
  • tehnike rada na strunjačama za otvaranje prednjih aspekata te integracije prednjih i stražnjih
  • rad s otvaranjem protoka kroz sve segmente te njihovo povezivanje
  • psihodinamičko razumijevanje tjelesno-energetskog rada
  • komplementarnost i integracija metodologije rada s karakternim obranama i objektnim odnosima
  • rad s ranom traumom
  • tehnike otapanja i proboja bloka
  • odraslost i preuzimanje odgovornosti za vlastito prenošenje traume – nesvjesna sebičnost
  • 4 koraka Core energetske terapije: proboj kroz masku, otpuštanje Nižeg ja, centriranje u Višem ja, otkrivanje životnog plana
  • tehnike jungijanske integrativne analize snova
  • rad s čakrama i suptilnim tijelima
  • energetski kontakt u terapijskom procesu
  • rad s namjerom u terapijskom kontekstu
  • važnost zrcaljenja – zašto, kako i kada zrcaliti osobu u terapiji
  • integracijski proces
  • zdrav ulazak u ulogu terapeuta
  • terapeutska etika
  • primjena terapijskih metoda u drugim profesijama

 

3. Učiteljski tim:

 

Laslo Pinter

Tomislav Senečić

Enesa Mahić

Svjetlana Bukovec

Marina Nardin

Tihana Ilić

Matea Blažević

Kruno Šunjić

 

 

 

4. Supervizijski tim:

 

Tomislav Senečić

Laslo Pinter

Enesa Mahić

Svjetlana Bukovac

Matea Blažević

Lidija Kasalo

Marija Meter

 

5. Preporučena literatura:

A.H. Almaas: The Pearl Beyond Price, Diamond Books, 1988

Stephen M. Johnson: Characterological Transformation, Norton & Company, New York, 1985.

Stephen M. Johnson: The Symbiotic Character, Norton & Company, New York, 1991.

Sue Gerhardt: Why Love Matters, Routledge, New York, 2009

Peter A. Levine: Healing Trauma: Restoring the Wisdom of the Body, Sounds True, Colorado, 2008.

Alexander Lowen: Bioenergetics, Penguin Books, New York, 1994.

Theresa Sheppard Alexander: Facing the Wolf: Inside the Process of Deep Feeling Therapy, Plume, 1997.

Sheldon Kopp: Back to One: A Practical Guide for Psychotherapists, Science and Behavior Books, 1977.